Podpisy pakietów

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 6 Lip 2003, 22:37:32 CEST

On Sun, 6 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:
> Wygnerewać klucz, umieścić publiczny pod autentykowalnym https: ,dodać:
> rpm --addsign *.rpm
> przed przerzucaniem na ftpy ...

Ale jak wiem jak to technicznie zrobić.

Napisałem, że trzeba dopisać. Nie napisałem, że dużo :)

> Bzdura.
> Jeśli nie rozumiesz jak podpisanie pakietu nawet 'skompromitowanym'
> kluczem PLD utrudnia podmiane tego pakietu osobie postronnej,

Bzdurą jest to co ty piszesz.
Skompromitowany klucz powoduje, że nie masz pojęcia kto klucz ma w swoim
posiadaniu i czyje tak naprawdę są jego podpisy. Więc podpisywanie nim
nie ma sensu, proste.

> to sygnuj _jakimkolwiek_ kluczem (nawet Twoim prywatnie wygnerowanym)

Będzie podpisywanie, musi się jednak kilka rzeczy narazie wyjaśnić...
Cierpliwości.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...