htb

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lip 2003, 02:21:45 CEST

Monday, July 7, 2003, 2:08:14 AM, napisal:

PG> iproute2 w updates jest do kernela z updates.
  w poldek.conf mam
  hold   = kernel* dev
  kiedys ktos mi powiedzial ze tak jest dobrze i bezpiecznie czy jak
  to zachaszuje i updata zrobie to moj serverek wstanie ?
  po updatecie trzeba chyba jeszcze lilo odpalic i restart
  zgadza sie ?

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl