htb

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lip 2003, 16:45:27 CEST

7 lipca 2003, 10:15:19, plusik napisal:

w>> mam pld ra ze standardowo instalujacym sie jajkiem 2.2.22-6 gdzies
w>> wynalazlem ze jest w nim obsluga htb.

p> tak
p> jest i dziala wysmienicie :-)

p> ale zrob lepiej upgrade do 2.2.25
p> w /etc/poldek.conf odhaszuj
p> source = ra-updates-security
p> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/security/[arch]
raczej chodzi o

hold   = kernel* dev
ktore mam odchaszowane w poldek.conf

p> pozniej
p> poldek --upgrade-dist
p> nastepnie
p> lilo
p> i reboot, i masz ladnie zupgradowana maszyne ;-)

zamierzam tak jutro zrobic i sie okaze co i jak :)

a co do konfiguracji htb to zamierzam podzielic lacze przez
ilos uzytkownikow i dac im to jako minimum transferu z mozliwoscia
zapozyczannia do pelnej predkosci lacza.taki podzial wydaj mi sie
sprawiedzliwy regulki juz sobie napisalem tylko spotkala mnie
niespodzianka przy probie odpalenia
--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl