Re: backupy - prośba o poradę

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 7 Lip 2003, 22:39:01 CEST

7 lipca 2003 (21:17:25) Pawel Bernadowski napisal:
PB> mailem?? przeciez to nie ma sensu, przez to bedzie okolo 30% wiecej danych
PB> do przeslania niz by to robic po (s)ftp..

Na razie myslalem o backupie danych <10MB, a takie ilości spoko można
mailowac, ale fakt, ftp to ładniejsze podejście. Pod warunkiem, że ma
się gdzie ftpować... ;-). A mailowac na wp.pl może każdy. :-)

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (