backupy - prośba o poradę

Pon, 7 Lip 2003, 23:35:02 CEST

On/Dnia Mon, Jul 07, 2003 at 10:14:46PM +0200, Szymon 'trasher' K wrote/napisał(a)
> Ogólne pytanie jest takie: co i czym backupujecie? Głównie
> chodzi mi o to czym, bo co, to mam świadomość, że każdy ma inne
> potrzeby.
rdiff-backup.spec

Backupuje tym po sieci spore ilości danych (kilkadziesiąt GB dziennie)
za pośrednictwem ssh.

Działa znakomicie. Bardzo ważną dla mnie zaletą że diffy są trzymane
wstecz tzn robię backup 1 lipca - mam komplet danych z 1 lipca, robię
backup 2 lipca - mam komplet danych z 2 lipca + diff do tyłu by móc
wrócić do 1 lipca... W efekcie gdy kończy mi się miejsce na dysku z
backupami to robię tylko ,,usuń diffy starsze niż np. 30 dni''.

Polecam.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux