backupy - prośba o poradę

Wto, 8 Lip 2003, 00:07:20 CEST

On/Dnia Mon, Jul 07, 2003 at 11:46:28PM +0200, Michal Kochanowicz wrote/napisał(a)
> A czy masz może pomysł jak zabrać się za backupowanie spoola z pocztą?
> Chodzi mi o to, żeby złapać jego spójny stan a nie np. w połowie
> zapisywania pliku. Stopowanie MTA, to chyba nie najlepszy pomysł...
Nie mam - backupuje spoola ale oczywiście stan nigdy nie jest spójny,
trochę się nie pobackupuje itp.

Na zwykłym fsie to niestety się nie bardzo da raczej. Trzeba by się
pokusić o fs-a z możliwością robienia snapshotów ewentualnie np. lvm.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux