Raid programowy na dyskach SCSI

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 9 Lip 2003, 14:03:54 CEST

Dnia śro 9. lipiec 2003 02:40, Linux User napisał:
> czy jest mozliwy a jesli tak czy opłacalny na dyskach 2x   2GB Seagate
> Barracuda?

Możliwy napewno a czy opłacalny?
To chyba nie w tym, rzecz...

> i odrazu zapytam czy jak mam 4 dyski scsi 2GB to moge zrobic na dwa raid 0
> a na dwa raid 1 dla tych pierwszych?

Tak.
U nas są dwa dyski SCSI i trzy IDE. Na dyskach SCSI jest RAID1 - dane
potrzebujące wysokiego bezpieczeństwa a dyski IDE są podzielone na partycje
(między innymi: /, /var /home/users) i dwie partycje na które nie mieliśmy
pomysłu jak wykorzystać połączone są w RAID0 w celu przyśpieszenia dostępu,
na duże pliki (filmy, muzyka, duże śmieci... itp.)

--
Grzegorz Pietrzak
grzs w artikon.one.pl