htb, htb, a ja wymiękam

Grzegorz Siehien admin w cairo.one.pl
Śro, 9 Lip 2003, 20:46:13 CEST

hello

cel: priorytetowanie połączeń SSH za pomocą HTB (może być i CBQ, nie jestem wybredny :] ) tak, żeby zarówno wysyłka/ściąganie danych nie muliło połączeń ssh klientom zza maskarady jak i server mógł być obsługiwany z zewnątrz gdy podłączeni do niego klienci sciągają jakieś świństwa :]

próby: wrr.. czego to ja nie robiłem.. manuale, przykłady itp. itd. było tego, oj było. coś tam wychodziło, przycinanie, dzielenie etc.... ale mimo wszystko nie potrafiłem zapewnić priorytetowania połączeń interaktywnych. gotowe przykłady uruchamiały się bezbłędnie i... nic; test łosia - heavy upload/download i sesja SSH jak się muliła bez HTB, tak się muli z nim :/

prośba: może ma ktoś działający, sprawdzony skrypt? coś co mógłbym potraktować jako pewny punkt wyjścia do moich dalszych niecnych eksperymentów.

pozdrawiam i z góry dziekuję

--
Grzegorz 'dfenz' Siehień
<grzes at browarek net> pldusers.one.pl