remountowanie systemu plikow z /

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 9 Lip 2003, 21:08:18 CEST

9 lipca 2003 (20:56:52) Andrzej Szombierski napisal:

AS> Nie wiem jak w przypadku remountu z powodu błędów, ale zazwyczaj działa

AS> mount / -o remount,rw

No tak, to dziala - jak system sie przemountuje do ro, to tak można go
przemountowac do rw. Ale to jest leczenie skutków, a ja chciałbym
leczyć przyczynę, bo system cały czas pozostaje zamountowany z
errors=remount-ro i po jakimś czasie znowu staje się ro. :(
Mogę scronować to co napisałeś, ale to też będzie nienajlepsze
rozwiązanie.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (