rav antivirus + powerpc

Kai kai w lexx.eu.org
Śro, 9 Lip 2003, 21:09:43 CEST

Czy ktoś używa serwera poczty na PLD 1.0 (kernel 2.4.20 z Ra-packa na
ep09) z powerpc (RS/6000 w moim przypadku) w kombinacji z postfixem i
RAV Antivirus ?
U mnie ta kombinacja nie działa. Od dwóch dni walcze z techsupportem
RAV'a (mam kupioną licencję) ale zdaje się, że nic z tego nie będzie.
Coś jest nie tak - RAV przy komunikacji z postfixem wysyła dziwne
dodatkowe znaki zapytania w komendach smtp (widać to przy włączonym
debug w postfixie), które powodują, że są one niezrozumiałe. Support
RAV'a twierdzi, że to nie jest wina programu - powinien działać (całą
konfigurację poczty mi już przebadali a i logów postfixa się
nawysyłałem). RAV na x86 działa na PLD bez problemów. W czym może tkwić
przyczyna nie działania na powerpc ? Dzięki za wszelkie sugestie.

--
**  On a branch there is a fruit  ***  Kai -  Robert Jaros  **
*    Plump and ripe for sucking    *   mailto:kai w scifi.pl   *