htb, htb, a ja wymiękam

f16 px w inteks.com.pl
Śro, 9 Lip 2003, 22:08:40 CEST

Dnia śro 9. lipiec 2003 20:46, Grzegorz Siehien napisał:
> prośba: może ma ktoś działający, sprawdzony skrypt? coś co mógłbym
> potraktować jako pewny punkt wyjścia do moich dalszych niecnych
> eksperymentów.
>
> pozdrawiam i z góry dziekuję
Shaperd ? Przez wielu wyklinany, a ja zauważyłem tylko jeden problem: jest 10
userów z czego jeden ciągnie obłędne gigabajty (przez DSL). Po
trzech-czterech dniach takiego ciągnięcia transfer mu spada do paruset
bajtów/sek. (reszcie nie...) Pomaga workaround: restart shaperda co dzień z
crona ;) A po ssh dostaję się do serwerka bez kłopotu i niezależnie od
obciążenia :)

(-)f16