Re[2]: htb, htb, a ja wymiękam

px px w inteks.com.pl
Czw, 10 Lip 2003, 09:37:43 CEST

Hello Grzegorz,

Thursday, July 10, 2003, 8:19:04 AM, you wrote:

GM> używam też sharped-a ale jakoś na taką opcję nie natrafiłem zatem
GM> co wpisałeś do konfiguracji ?
Właśnie w tym sęk, że nic. I nawet jestem ciekaw opinii autora (twojej
też), czy to aby nie bug ...;)
Najważniejsze dla mnie było to, że nawet te obłędne gigabajty shaperd
dość gładko upycha pozwalając pracować innym (w tym mi), i pasmo
sprawiedliwie dzieli między aktywnych userów - przynajmniej do czasu,
kiedy zaczyna dyskryminować tego pochłaniacza. IMHO przekręca mu się
jakiś licznik ;).
--
Best regards,
 px                            mailto:px w inteks.com.pl