htb, htb, a ja wymiękam

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 10 Lip 2003, 09:38:18 CEST

On Thu, 10 Jul 2003 09:37:43 +0200
px <px w inteks.com.pl> napisał(a):

> Właśnie w tym sęk, że nic. I nawet jestem ciekaw opinii autora (twojej
> też), czy to aby nie bug ...;)

no dla mnie to raczej feature :-) (ssacze mogą polemizować z tą opinią)

> Najważniejsze dla mnie było to, że nawet te obłędne gigabajty shaperd
> dość gładko upycha pozwalając pracować innym (w tym mi), i pasmo
> sprawiedliwie dzieli między aktywnych userów - przynajmniej do czasu,
> kiedy zaczyna dyskryminować tego pochłaniacza. IMHO przekręca mu się
> jakiś licznik ;).
chyba tak bo nie widzę innego powodu.
Dostałem sharpeda od autora w czasach kiedy jescze nie był w pakiecie
ale nigdy nie zaglądałem do kodu źródłowego, może właśnie pora na to ?

Tak czy inaczej u mnie naczelny ssak ciągnie ile fabryka dała a reszta
(w tym ja) ma lekkie kłopoty z ssh, ostatnio poograniczałem mu trochę
portów (ściślej przepustowości na portach) ale takie coś jak kaza itp.
 nie ma stałego i jest problem.

inna sprawa używam jądra 2.2.25-2 z paczki może w tym tkwi problem ?

pozdrawiam
Grzegorz