Re[5]: htb, htb, a ja wymiękam

px px w inteks.com.pl
Czw, 10 Lip 2003, 12:59:35 CEST

Hello Pawel,

Thursday, July 10, 2003, 10:19:47 AM, you wrote:

PB> To jest procek 0,18um.. a ten ma max 1GHz
Jak pisałem - nie dam głowy. Komp nie mój a od czasu kompilacji jądra
nie oglądałem jego BIOSa :) A z tymi nowymi procesorami to już jeden
diabeł się wyznaje :(
Za to mogę uzupełnić co innego: Mem:   321524K av - to też może mieć
znaczenie...
Choć drugie miejsce, gdzie używam shaperda to Pentium I 150MHz i 48M
pamięci, SDI i 11 userów bez żadnych skarg :) i tu nie potrzeba
żadnych restartów, uptime rzędu miesięcy bez zająknięcia.
--
Best regards,
 px                            mailto:px w inteks.com.pl