PLD IrDA i telefony z GPRS ( Było: Jaki tel. kom. z GPRS wybrać ? )

Czw, 10 Lip 2003, 13:03:07 CEST

On Thursday 10 of July 2003 12:54, Michal Kochanowicz wrote:

> Nie, ma IrDA, a większość laptopów ma IrDA wbudowane.

A ta IrDA to działa pod linuxem bez problemu ?
Jest tam jakiś std komuniakacji ? [1]
Chodzi mi także o to które telefony (mające IrDA i  GPRS) mają szanse działać
proprawnie pod linuxem (PLD) ? Wszystkie czy to sprawa indywidualna ?

Mam starą toshibe i myśle ja by ją uenternetowić mobilnie ...

[1] - Chodzi mi też np o przesyłanie danych komputer - komputer. (takze z
windą).

--
Mateusz Korniak