[troche OT] szalony pomysł a propos mbanku

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 10 Lip 2003, 17:47:45 CEST

  Wyjeżdżam niedługo w szaloną podróż po Europie i raczej nie będę
miał tam możliwości korzystania z internetu i mam zamiar intensywnie
korzystać z karty płatniczej. I tu pojawia się zadanie - czy da się
stworzyć skrypt, który automatycznie będzie się logował przez https
(obsługa post w formularzach, cookie, sesje) na strone mbanku,
pobierał stan konta i smsowal do mnie (to akurat wiem, jak).

Sorry, za OT, ale może ktoś mi napisze, że to niewykonalne :).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (