2xISA albo KT+ISA

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 21:57:36 CEST

Dnia nie 13. lipca 2003 18:58, Wieslaw Kierbedz napisał:
> No i miałem aktualizować swój serwisik, a tu zawisłem na drutach.
> Postawiłem sobie (prawie) routerek.
> Niestety mam aż 2 karty ISA - 3c509 i eepro (router) i 1 pci -
> "routowany" - konfiguracja wstępna - próbowałem wszystkich możliwych
> kombinacji - karta pci nie sprawia w żadnj kłopotu.
>
> Na raz w routerze (stary compaq deskpro - 233Mhz 3xISA) działa tylko
> jedna ISA - dowolna, ale w obecności drugiej już nie - kiedy załaduję
> 3c509, to eepro - insmod errors i odwrotnie.
>
> Próbowałem wymieszać karty, ale na kliencie (abit kt7A - 1xISA) eepro
> [...]
Adresy i przerwania. Jeżeli to są stare karty to zapewne mają zworki od tego.
Jeżeli nie - to na pewno jest program (zapewne dosowy) do ustawiania tych
parametrów. Najprawdopodobniej się gryzą przerwaniem lub adresami. Sprawdź
to.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org