kiedy AC po raz kolejny

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 00:05:42 CEST

On Sat, 12 Jul 2003, Piotr Chmyłkowski wrote:
> Wiem, ze temat byl juz walkowany na liscie, ale zadne konkretne daty nie
> padly. Pamietam, ze w ktoryms mailu wyczytalem date koniec sierpnia.
> Bardzo byl prosil, zeby ktos kompetentny podal orientacyja date +/- 1
> miesiac kiedy mozna sie spodzieac AC. Musze juz zainstalowac nowszego
> linuxa, a ze wiaze sie to z tym, ze kompa musze zabrac do kumpla na
> pozadne lacze chcialbym to zrobic jednorazowo, bez zabawy Ra -> Dc i
> potem kiedys AC. Z gory dzieki za info.

Nie bez powodu żadne daty nie padły. AC będzie wydane jak bedzie gotowe,
nie wcześniej i żadnej innej odpowiedzi nie uzyskasz.

Na wyczucie mogę powiedzieć, że na 99% przed październikiem nie będzie.

Inna sprawa, że niedługo update Ra będzie. Pod numerkiem 1.1 (ostatnio po
rozmowie z Wojtkiem Ślusarczykiem zastanawiam się nad 1.4, bo 1.1-1.3 były
kiedyś daaawno temu :) ).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...