rescuecd

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 13 Lip 2003, 00:34:43 CEST

Użytkownik Mariusz Witkowski napisał:

> pewnie cat /proc/partitions i skrypt parsujacy wynik + tworzacy katalogi w
> /mnt + generujacy /etc/fstab + pewnie cos co podaje typ partycji (moze fdisk
> -l /dev/urzadzenie)

A z innej beczki - próbowałem dzisiaj po raz pierwszy rescue-cd i
musiałem użyć mknod, żeby podmontować dysk. Okazało się, że /dev jest
prawie pusty. Rozumiem, że oszczędność miejsca wymaga wyrzeczeń, ale tar
z hd, sd i paroma innymi podstawowymi urządzeniami chyba by nie
zaszkodził - po to w końcu jest rescue, żeby np. nie instalować po
padzie od razu oddzielnego systemu, tylko żeby uruchomić lilo, czy gruba.
To postulat, nie pretensje.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870