2.4.20(-6/-9) i via-rhine

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Nie, 13 Lip 2003, 16:07:14 CEST

Nie wiem czy wszystkie, ale mam płytę ABit-a KX7-333R
i po zainstalowaniu 2.4.20 (było -6 i -9) za nic nie
chce działać ta sieciówka z płyty.
Na 2.2.25 jest dobrze.
Uruchamia się tak samo jak na 2.2 ale próba skorzystania
z sieci spełza na niczym.
Druga sprawa to HPT.
Od długiego czasu nie mogę go uruchomić.
Jest to HPT370 i sytuacja jest taka, że znajduje go jajko
jest podmontowywany można poprzeglądać, coś malutkiego skopiować
ale próba jakiegokolwiek większego kopiowania z dysku tam podpiętego
kończy się tak, że po jakichś ~20MB przestaje czytać, zastanawia
się długo i wywala komunikat o niemożności czytania.
Potem można przeglądać katalogi ale widać, że te które nie były
wcześniej raz czytane wyglądają na puste.
Jeśli odmontuję to już ponownie nie da rady zamontować.
Dyski już miałem różne podpięte więc to chyba nie jest problem dysku.
(o zainstalowaniu PLD na dysku na tym kontrolerze nie ma wogóle mowy)
Możę ktoś używa takiego sprzętu i coś poradzi?
No i co z tym via-rhine na 2.4.20?

Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy