i810 i wysokie rozdzielczości

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 16:37:41 CEST

Mam wbudowaną kartę graficzną i810 (w zasadzie i815 ale te same drivery),
która przy rozdzielczościach wyższych niż 1024x768 rysuje paskudne
migające śmieci na ekranie. Próbowałem zmieniać częstotliwości
odświeżania, ale jedyne co osiągnąłem to to, że śmieci pojawiają się tylko
przy jakichś zmianach. Co dziwniejsze - śmieci znikają jeżeli przełączę
głębie kolorów na 16bit.

Spotkał się ktoś jeszcze z tym (i może zna rozwiązanie)? Dodam że pod
windami wszystko działa.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :