2xISA albo KT+ISA

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 13 Lip 2003, 18:58:25 CEST

No i miałem aktualizować swój serwisik, a tu zawisłem na drutach.
Postawiłem sobie (prawie) routerek.
Niestety mam aż 2 karty ISA - 3c509 i eepro (router) i 1 pci -
"routowany" - konfiguracja wstępna - próbowałem wszystkich możliwych
kombinacji - karta pci nie sprawia w żadnj kłopotu.

Na raz w routerze (stary compaq deskpro - 233Mhz 3xISA) działa tylko
jedna ISA - dowolna, ale w obecności drugiej już nie - kiedy załaduję
3c509, to eepro - insmod errors i odwrotnie.

Próbowałem wymieszać karty, ale na kliencie (abit kt7A - 1xISA) eepro
zawiesza system (startuje, ale po kilkunastu sekundach staje), 3c509 nie
zawiesza, ale też nie działa. Obie są widziane przez komputer (moduły
się ładują).
Zgadywanka, ale zamiast oglądać telewizję, to drugi dzień siedzę w
konsoli. Będę wdzięczny za sugestie (żeby wymienić 1 ISĘ na PCI to już
sobie wymyśliłem).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870