Problem z modulami po upgrade na 2.4

Stanislaw Binczycki staszek996 w wp.pl
Nie, 13 Lip 2003, 20:51:33 CEST

Witam,
Zrobiłem właśnie niedawno upgrade pld 1.0ra do kernela 2.4 z
ftp://ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/Ra-2.4.20-9.i586_gcc2
Wszystko praktycznie jest w porządku, jest tylko pewien problem z
ładowaniem modułów. Kernel nie potrafi załadować chyba niektórych
modułów automatycznie. System wstaje bez eth0 i ppp0.
W /etc/modules.conf mam wpisane
alias 8139too eth0
ale to nic nie daje. Ja nie załaduje sam modułow ppp_generic i
8139too to nie mam eth0 ani ppp0. Czy można coś na to poradzić ?
Dzięki za ewentualne sugestie.

Staszek
     Stanislaw Binczycki   nick: Benek  GG: 3074569
       e-mail: staszek77 w poczta.onet.pl.ANTI.SPAM