DC i netscape

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:55:29 CEST

Ponieważ e-bank BPHPBK da się obsłużyc tylko netscape to mam następujące uwagi
do tego pakietu w DC:
1. netscape twierdzi że nie ma ani komunikatora ani nawigatora:
[tomek w pldmachine ]$ netscape
Could not find neither netscape-communicator or navigator!
2. jak w kde uruchomię minicli (Alt+F2) i wpiszę netscape-navigator to
dostaję:
KDEInit nie może uruchomić '/usr/X11R6/bin/netscape'
co jest o tyle dziwne że z linii poleceń to działa, a poza tym netscape jest w
zupełnie innym katalogu.
3. Java nie działa out-of-the-box. Coś się rzuca że w CLASSPATH nie mam
java40.jar. Ustawienie tej zmiennej nie poprawia sytuacji (ale netscape
odnotowuje ten fakt). Pomaga skopiowanie odpowiednich plików do
~/.netscape/plugins

Tomek

PS
Na Ra było ok.