KDE3 dla RA gotowe

Nie, 13 Lip 2003, 23:16:17 CEST

Osóbka znana jako Paweł Gołaszewski, wystukała:
> On Sun, 13 Jul 2003, Adam Gapiński wrote:
> Widzę, że kawałka języka polskiego brakuje w kdm :-/ W sumie to dziwne
> jest... Powinno być. W liście języków nie ma polskiego, ale już pliki .mo
> są jak najbardziej w całości. Pytanie co się stało...

Są, bo dopóki nie wszedłem w konfigurację i nie zmieniłem języka to
działało...

> Widać, że mamy jednego bug-a, choć drobnego...

I znów pomęczę przy okazji: w ready leżał kiedyś nieskończony xmms. Teraz
zniknął. Czy to czyszczenie ready coby dało się za niedługo zrobić bez
większych problemów --dist-upgrade ? Czy raczej to nie powinno nastąpić ze
względu na charakter tego zasobu?

pozdrawiam