[Ra] KDE na Ra-ready

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 15 Lip 2003, 00:54:35 CEST

On Tue, 15 Jul 2003 00:44:02 +0200 Jacek Rzęsista
<jasio w myslenice.pl.eu.org> wrote:

> [CIACH]
> Zapewne masz włączony styl "Lekki styl wersja trzecia" ? :)

Nie, mam default i ten SIGSEGV mnie wcale nie rajcuje, nigdy wcześniej
nie używałem KDE, ale aktualnie wróciłem z NEST-owania (Gnome 2.3.x) do
Ra i nie za bardzo mi sie to wszytko widzi :(

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User