wylaczanie kompa

Wto, 15 Lip 2003, 01:07:38 CEST

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
> Osóbka znana jako Paweł Gołaszewski, wystukała:

> No proszę, a ja tyle czasu w nieświadomości żyłem :(
> Thx

No i się pospieszyłem:
[adas w dom adas]$ sudo lsmod | grep ospm
ospm_button             3136   0  (unused)
ospm_busmgr            11072   0  [ospm_button]

Tyle jest po uruchomieniu acpid
A system nie wyłącza mi się bez ospm_system

I wróciłem do punktu wyjścia, czyli wpisu w /etc/modules ;(

No i po wpisaniu do /etc/acpi/events:
event=button power.*
action=/usr/sbin/power.sh "%e"

Nic to nie daje...
Może to jest przyczyną:
[adas w dom adas]$ sudo cat /proc/acpi/event
cat: /proc/acpi/event: Urządzenie lub zasoby są zajęte

Ja mam pecha do tej płyty, czy może coś źle kumam?

pozdrawiam