2xISA albo KT+ISA

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 15 Lip 2003, 17:23:07 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> No tak pierwszy komputer kupiłem 3 lata temu, kiedy to już były starocie.
> Dziękuję pogrzebię.

W obydwu przypadkach.
Ile miałem czasu, tyle w ciągu ostatnich dni z tym walczę.
Programiki pościągałem, przerwania i adresy bez konfliktów znalazłem.
3com pracuje jak zechcę.
Intel niestety nie chce.
Winda sobie z nim radzi!
W PLD mimo, że ustawiłem pnp - figa.
Objawy:
options eepro autodetect=1 - ładuje moduł, ale nie działa.
options eepro irq=7 io=21 - insmod failed.
Tu pytanie - czy ja dobrze podaję opcje, bo
modinfo -p eepro
irq - int array (min=1 max=8) - czyli od 1 do np. 888?
czy do 1 do 8 - (retorycznie)
tylko jak podawać adresy z zerem?

--
Wiesław Kierbedź