kernel-2.4.21-1.1 (HEAD)

Pepe pepe w apollo.net.pl
Wto, 15 Lip 2003, 18:35:49 CEST

On Tue, 15 Jul 2003 15:14:20 +0200
Radosław Kintzi <lists w eth0.prv.pl> wrote:

> Witam
>
> Mam problem z kernelem z HEAD. Zbudowałem sobie go wczoraj. Dzisiaj
> widzę, że nie działa - nie montuje rootfs. Zauważyłem, że w 2.4.21
> zmieniono trochę podsystem ide w stosunku do 2.4.20. Teraz wygląda to
> tak:
>
> Laduje następujące moduł:
>   .../drivers/ide/ide-core.o
> Uniform Multi-Platform E-IDE driver Revision 7.0.00beta 4-2.4
>   .../drivers/ide/ide-disk.o
> Cisza
>   ...fs/xfs/xfs.o
> blebleble

Też tak mam.

> Na jaju .20 wygląda to tak:
>
>   .../drivers/ide/ide-mod.o
> Uniform Multi-Platform E-IDE driver Revision 6....
>   .../drivers/ide/ide-probe-mod.o
> Maxtor .....
>   .../drivers/ide/ide-disk.o
> Partition check ....
>   ...fs/xfs/xfs.o
> blebleble
>
> Ktoś może mi wyjaśnić, czy w .21 nie ma już ide-probe-mod.o - i co

Bodajże ide-detect.o, ale jego załadowanie (w moim przypadku) wywala błąd
"Unresolved symbols: ide_add_generic_setting". A gdy próbuję załadować
moduł do mojego kontrolera (piix.o) to dostaję kilka "unresloved symbols"
związanych z dma.

> zastępuje ten moduł, czy może tylko coś mi się nie zbudowało.
> Jeżeli były jakieś zmiany, to czy geninitrd sobie z nimi poradzi?

Używam geninitrd i bsp z CVS'a i nic to nie zmienia.

--
Pepe