ftpd

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Czw, 17 Lip 2003, 21:26:59 CEST

Pytanie pewnie na jakas liste newbie, ale...
- gdzie sie mozna dowiedziec jak dziala inetd (wiem, man inetd, ale moze
cos wiecej?), jak uruchamia usugi, z jakich plikow korzysta i w jakiej
kolejnosci
- czy cos w PLDowskim inetd jest innego niz w innych distrach

A problem - zainstalowalem sobie ftpd-BSD. Fajnie, ale juz przy
instalacji z paczki wpisalo sie do inetd i sie pieknie uruchamia, jak
probuje sie polaczyc. Ale chodzi mi to, zeby sie nie uruchamialo, dopoki
mu nie powiem, ale zeby mimo tego bylo caly czas zainstalowane.
Probowalem remowac jakies linie w jakichs configach, ale to nic nie dalo.

Jakas wskazowka

Adam Skowronski
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/