2xISA albo KT+ISA

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Wto, 15 Lip 2003, 23:04:38 CEST

W liście z nie, 13-07-2003, godz. 22:33, Jakub (mick3y) Mikusek pisze:
> Jacek Rzęsista naskrobał(a):

> W przypadku 3c509 nie ma zworek - jest soft pod DOSa który (AFAIR)
> wykrywa ustawienia aktualne i pozwala na ich zmianę. :-)
>
> Pozdrawiam,
> mick3y

nazwa   3c5x9setup
streszczenie Narzędzia konfiguracyjne i diagnostyczne dla kart 3Com 5x9
wersja 0.05b.redhog.1 -1
grupa Networking/Utilities
wielkość 12444
opis Narzędzie do konfiguracji EEPROM i diagnostyki kart sieciowych 3Com
serii 3c5x9.
(...)
dystrybucja PLD 1.0 (Ra)
sprzedawca PLD
twórca pakietu PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
data zbudowania Sun Jun 2 11:10:14 2002
nazwa pliku /mnt/dane/PLD/ra/ 3c5x9setup-0.05b.redhog.1-1.i686.rpm

Coś takiego jest w PLD. Nie używałem, bo nie potrzebowałem, ale według
nazwy i opisu to jest to co potrzebujesz (nie sugeruj się nazwą, bo to
jest po zrzuceniu na dysk zawartości wszystkich CD z PLD 1.0 RA)

  Krystian T.

    "Errare humanum est"