DC i KDE

Piotr Chmyłkowski pch3 w via-net.eu.org
Śro, 16 Lip 2003, 11:47:32 CEST

Witam
Zainstalowalem DC, pieknie chodzi, ale...
Chcialem zainstalowac kdegames dla rodziny, bo namietnie graja w kmahjongg
:) ale takiej paczki nie ma, druga sprawa, chcialem skompilowac sobie
digikam, programik do obslugi aparatu, no i wywalil, ze nie mam xml2pot.
Programik ten zlokalizowalm w paczce kdesdk, ale w DC tez jej nie ma. Moje
pytanie, czy ma moze ktos te paczki a jak nie, to czy musze je sobie sam
zbudowac z cvs? Czy moze z jakiejs innej dystrybucji beda "pasowac" ?
--
Piotr Chmyłkowski                      e-mail: pch3 w via-net.eu.org
Registered Linux User #246971             tel: +48 606 290 382