XFree4.3.99 z nesta i problwemy z inet6

=?iso-8859-2?Q? Robert_=A6wi=EAcki _ jagger w ustronie.pw.edu.pl
Śro, 16 Lip 2003, 12:18:34 CEST

Czy bawił ktoś się w Xfree-4.3.99, podczas xforwardingu w ssh, lub
bezpośredniego ustawiania DISPLAY aplikacje nie mogą połączyć się ze
zdalnym serwerem, strejsowanie aplikacji pokazuje, że próbują one tworzyć
gniazda w domenie PF_INET6, ja nie mam na onej maszynie nawet wsparcia w
kernelu dla ipv6. Czy jest jakaś envar lub cokolwiek co wymusza ipv4 przy
ustawianiu DISPLAY, czy to błąd przy ./configure?

--
Pozdrowienia, Robert!