Prawa (odczyt, modyfikacja) do modułów w CVS (SVN) dla użytkowników.

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Czw, 17 Lip 2003, 12:53:43 CEST

On Thu, Jul 17, 2003 at 01:34:50PM +0200, Mateusz Korniak wrote:
> Jaki jest rozsądny sposób aby różni użytkownicy (lokalni) mieli rózne prawa
> per moduł w CVS ?
> Bo googluje i na razie żaden ze sposobów mi sie zbytnio nie podoba ...

cvs-nserver i acle w nim

> BTW Czy SVN ma moze to rozwiązane w ładniejszy sposób ?

mod_authz_svn oraz inne metody znane z konfiguracji apache2.
Nie wiem jak w przypadku svnserve czyli servera svn bez apache2.
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/