budowanie mod_perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 18 Lip 2003, 01:31:32 CEST

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski <drozdo w pf.pl> [17-07-2003 11:34]:
> Przy budowaniu apache-mod_perl mam taki blad:
[...]
> buduje z normalnego usera, dlaczego on od razu robi sobie pliki imho _nie
> tam dgzie powinien_?

Bo Makefile.PL jest zwalony.  Za jakąś godzinę poprawka i najświeższy
snapshot powinny być w CVS.  Jeśli możesz, daj znać, czy wszystko chodzi
(testowałem tylko budowanie).

> A tak btw to jak bede budowalac go z roota to i tak
> sie nie buduje ale juz nie pamietam bledu, jak cos to podesle..

Nie buduj pakietów z PLD z roota (poza tymi, które tego wymagają (AFAIK
tylko dev i devfs)).  Prędzej sobie coś napsujesz/naśmiecisz w systemie,
niż zadziała; wszystko buduje się z usera albo wcale.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]