ftpd

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pią, 18 Lip 2003, 09:05:15 CEST

Pewnego razu,dnia 07/17/2003 10:25 PM, Adam Gorzkiewicz naskrobał :
Odpowiem w jednym mailu i krotko, bo poprzednia dluga odpowiez sobie
zamknalem :(

> /etc/sysconfig/rc-inetd.conf

To wyglada jak plik wzorca plikow konfiguracyjnych - zmienne nie maja
ustawionych wartosci a jedyna interesujaca linijka to DENY SERVICES -
probowalem wpisywac tam ftp i ftpd. Nic nie dalo.

Jesli chodzi o istnienie w runlevelach to ftpd nie ma w /etc/rc.d/init.d
andi w zadnym z runleveli oczywiscie i jest on uruchamiany przez inetd w
momencie, kiedy ktos zechce z ftp skorzysztac.

aha - a /etc/inetd.conf ma jeszcze napisane, ze zostal wygenerowany,
tylko nie wiem z jakiego pliku, pewnie z /etc/sysconfig/rc-inetd/* ale
nie jestem pewien.

Nie uzywam innnego serwera, bo szukalem ich przez poldek, ls ftp*, i
tamten sie nie zalapal, no a teraz nie rusze innego, poki sobie nie
poradze z tym.

No i oczywiscie - prawdopodobna przyczyna moich klopotow - na razie nie
moge zrestartowac inetd bo mam sciagania uruchomione... ups, chyba moge.
  zapomnialem, ze inetd to serwer.
Ok. ide sprawdzac.

Adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/