htb+squid

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pią, 18 Lip 2003, 21:09:03 CEST

18 lipca 2003, 12:46:59, Grzegorz Mlonek napisal:

GM> dobra zaaplikuje u siebie i zobaczę co z tego wyjdzie

GM> pozdrawiam
GM> Grzegorz
wedlug mnie skrypty spelniaja swoje zadanie jedynym boolem jest to ze
jak ktos ciagnie po http to wpada do klasy gdzie jest pelna predkos
lanu i moze zajac cale lacze narazie sfq mu na to nie pozwala ale chce
to pozmieniac tak aby odpowidzi z dns szly pelna predkoscia oraz hity
squida. ktos probowal juz takiego czegos ??

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl