problem ze sciagnieciem pliku z ftp.pld-linux.org

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 19 Lip 2003, 17:13:00 CEST

Pewnego razu,dnia 07/19/2003 05:02 PM, Adam Skowroński naskrobał :
> Pewnego razu,dnia 07/19/2003 05:00 PM, Adam Gapiński naskrobał :

> A co zrobiles?
> Bo ja na razie probuje downgrade'u lftp, ale jeszcze nie znam wyniku.

Co i tak nie pomoglo. Mirror lftp sciagnal kdegames-ksnake* w 46%
(185392) i zdechl. Pomocy!!!

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/