gprs i kompresja

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Nie, 20 Lip 2003, 08:40:45 CEST

Witam,

mam do Was pytanko. Czy oplaca sie do gprs stawiac jakis tunel
z kompresja (np przez ssh, vtun itp). Przerabial juz to ktos?
U mnie w telefonie (Ericsson T65) mozna ustawic kompresje/kompresje
naglowkow. Teraz pojawiaja sie pytania:

1) orientuje sie ktos, jak mocno dane sa kompresowane przez telefon,
   czy jestem w stanie osiagnac wyzszy stopien kompresji uzywajac
   do tego oprogramowania zamiast telefonu?

2) czy era obslugujue kompresje (wydaje mi sie, ze tak - po ustawieniu
   kompresji nie pojawil sie zaden blad, gprs jest aktywny... co do polaczenia
   to nie wiem, na razie nie mam jak tego sprawdzic. No i jaka mam miec
   pewnosc, ze dane naprawde sa skompresowane)?

Wiem, ze to troche offtopiczne ale moze sie tez komus poza mna to przyda :)

pozdrawiam,
Piotr Koczur

PS: Acha, zapomnial bym zapytac. Wkrotce wpadnie mi w lapki notebook Toshiba
    Tecra 8000. Czy jest w PLD jakies oprogramowanie dedykowane do Toshib?

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-