gprs i kompresja

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 20 Lip 2003, 09:40:35 CEST

Hello Piotr,

Sunday, July 20, 2003, 8:40:45 AM, you wrote:

PK> Witam,
Je tez :)
PK> mam do Was pytanko. Czy oplaca sie do gprs stawiac jakis tunel
PK> z kompresja (np przez ssh, vtun itp). Przerabial juz to ktos?
PK> U mnie w telefonie (Ericsson T65) mozna ustawic kompresje/kompresje
PK> naglowkow. Teraz pojawiaja sie pytania:

PK> 1) orientuje sie ktos, jak mocno dane sa kompresowane przez telefon,
PK>    czy jestem w stanie osiagnac wyzszy stopien kompresji uzywajac
PK>    do tego oprogramowania zamiast telefonu?
Wlasnie teraz siedze na gprs i przynajmniej u mnie kompresji brak
(SE T300 + IDEA) moge sobie wlaczyc ale to nic nie daje

PK> 2) czy era obslugujue kompresje (wydaje mi sie, ze tak - po ustawieniu
PK>    kompresji nie pojawil sie zaden blad, gprs jest aktywny... co do polaczenia
U mnie po wlaczeniu rowniez nie pojawil sie blad, wymuszenie zostalo
zignowowane :(

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl