htb+squid

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 20 Lip 2003, 11:00:43 CEST

Dnia sob 19. lipca 2003 15:57, Łukasz Woźniak napisał:

> do AS> speca dodać odpowiednie Patch<ileśtam> i %patch<ileśtam> i zbudować.
> czyli w specu
> w sekcji
> # Other patches:
> PatchXX:        %squid_hit_miss_mark.patch
>
> %patchXX -p1
> czy ktos moglby lopatologicznie wyjasnic jak to przebudowac
Przy pomocy builder - ale teraz Ci się na RA nie zbuduje, bo ten squid z HEAD
wymaga nowego openssl, którego nie ma w RA (ale krążą plotki, że jest szansa
- tylko chwilę to potrwa, bo trzeba by przekompilować z nowym ssl-em
~kilkaset pakietów).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org