ocaml-devel-3.06-3 - P. developerzy

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 20 Lip 2003, 15:31:17 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> no i...?
>
> Jeżeli nie potrafisz sobie _sam_ poradzić z nestem to używaj RA. Tam jest
> ocaml. AFAIK to nawet działa ;)
>
> A Nest jest dla ludzi, którzy wiedzą co robią i potrafią sobie _sami_
> poradzić z problemami, na które się natkną. Taka specyfika.

Przecież napisałem - po indiańsku, ale sobie poradziłem. Nie uważasz, że
przy takim założeniu można dojść do wystawiania samych src.rpm, a dalej
to już tylko builder zostaje. Od biedy mogę nawet postawić minimalkę i
wykompilować sobie wszystko ze źródeł - poradzę sobie, albo nie.
IMHO to jest wersja do testowania - testuję bardzo intensywnie, a
umieszczanie pakietów jednej aplikacji (mam na myśli paczkę źródeł) z
różnych kompilacji nie wydaje mi się rozsądne, bo testować nie ma jak i
co, --nodeps jest na porządku dziennym, ale tu po prostu widzę
niedopatrzenie, czy też to tak ma już zostać?. Wymieszaj pakiety glibca,
albo gcc (ocaml to zdaje mi się też kompilator) i zobacz kto sobie z tym
  poradzi (nie twierdzę, że nikt - ja raczej nie).

A takiego, co by sobie ze wszystkim radził, to ja nie znam.

P.S. W test/athlon leży spójny ocaml-3.06-1 i ten na athlonie
przetestowałem - w zkresie moich potrzeb sprawuje się bez zarzutu.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870