mutt + mh

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 20 Lip 2003, 20:37:11 CEST

witam,

mam taki mały problem, z którym nie moge sobię poradzić przy pomocy
tradycyjnych metod (vide gógle):
nauczyłem mojego mutta, żeby radził sobie z pocztą w formacie MH, którą
dostarcza mi do ~/mail procmail. Wszystko fajnie, ale mutt za cholere
nie chce się dać przekonać, do widzenia nowych wiadomości - traktuje je
jako "przeczytane". podczas dostarczania poczty krzyczy, że skrzynka
została zmodyfikowana z zewnątrz, zamiast ogłosić mi że mam nową pocztę.

framenciki dotyczące ustawień poczty w .muttrc:
set check_new=yes
set mbox_type=MH
set folder="~/mail"
mailboxes +pld-users-pl

z góry dzięki, za wszelkie mądre rady :)

pozdr.
freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]