Rozwiazanie. problem ze sciagnieciem pliku z ftp.pld-linux.org

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Nie, 20 Lip 2003, 23:03:17 CEST

Oczywiscie downgrade nie pomogl. Okazalo sie, ze plik, kdegames-ksnake-*
  ktory usilowalem sciagnac ma cos porabanego w uprawnieniach
(udostepniany jest na sambie) i proba zrobienia czegokolwiek z innych
programow (np. rm) konczyla sie komunikatem typu niewystarczajace
uprawnienia do pliku wykonywalnego - plik byl zablokowany. Nie wiem
dlaczego, ale ftp, lftp, a nawet kopiowanie z mc nie radzily sobie z tym
i zwisaly. Pomoglo dopiero usuniecie pliku na komputerze, ktory
udostepnial zasoby. Glupi problem, glupie rozwiazanie.

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/