k3b-0.9 [co robię nie tak]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Lip 2003, 23:27:22 CEST

Dnia wto 22. lipiec 2003 20:54, Maciej Paszta napisał:
[...]
> Wejdz to k3b.spec i wywal to wszystko co jest zwiazane z tym patchem.
> Bedzie dzialalo u mnie sie juz wszystko kompiluje bez problemow. A to ze
> nie moze znalezc tych patchy - po prostu nie ma ich w CVS;ie w starym
> byly a w tym ni ma. Czesc progow brakuje ikon, patch i desktop'ow.
Zrobiłem inaczej. Ściągnąłem z ftp.nest.pld-linux.org k3b-*.src.rpm,
zainstalowałem go, a potem odpaliłem budowanie z CVS-a. Pluł się troszkę,
że nie może zrobić update-u, bo pliku nie ma w CVS-ie, ale ponieważ był w
paczce, którą mu rozpakowałem, to poszedł dalej. Pakiet się zbudował,
działa i wygląda jak należy.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498