htb+squid - problem

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Wto, 22 Lip 2003, 01:03:23 CEST

22 lipca 2003, 00:41:53, Łukasz Woźniak napisal:

ŁW> ja dodalem tak samo jak ty bledy zniknely teraz czytam opis z linka
ŁW> martwi mnie tylko ten squid albo ja cos zle robie albo nie wiem
ŁW> #tcpdump -i eth1 host 192.168.1.1
ŁW> i zadnego tos 0x0
ŁW> #tcpdump -i eth1 port 80 | grep "tos 0x0"
ŁW> tak tez  niestety nie zauwazylem zadnego pakietu gdzi tos 0x0 zawsze 0x8
ŁW> w tym samym czase tail -f access.log ze squida dawalo rozne hity
ŁW> hmm i teraz mam zagadke :)
znalazlem cosik takiego http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/manual/userg.htm
 It is important to know that for precise operation quantums need to be
 as small as possible and larger than MTU.
#ip a
eth1: <BROADCAST,MULTICAST,ALLMULTI,PROMISC,UP> mtu 1500 qdisc htb qlen 100
wiec mtu dla interfejsu jest 1500 , chyba tak trzeba by ustawic mtu
w klasach a  quantum ma byc troche wieksze ale nie za duzo to moze
1600.
--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl