htb+squid - problem

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Wto, 22 Lip 2003, 10:07:43 CEST

22 lipca 2003, 07:25:26, Tomasz Buziak napisal:

TB> dopiero raczkuje w htb, czy da sie tfoje skrypty przerobic tak zeby jeszcze nie
TB> ciachaly tego co przez sambe na serwerze leci ?

tak dala sie przerobic musial bys dodac sobie filtry
uzywasz tego bajeru z tosem dla squida wiec nie mozesz bezposrednio
podac src ip_servera ale mozesz po portach czyli 137,138,139

tc filter add dev $localdev  protocol ip preference 1 parent 1:0 u32
match ip sport 137 0xffff flowid 1:3
               138
               139

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl