apache i lamerskie pytanie :P

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 22 Lip 2003, 11:27:25 CEST

zainstalowalem sobie poldkiem apacha. Do katalogu /home/httpd/html
wrzucilem plik index.html. Problem w tym ze jak w przegladarce
interentowej wpisze adres serwera 192.168.1.1 to nieladuje mi sie index
tylko zawartosc katalogu /home/httpd/html i dopiero po kliknieciu na
index.html wszystko gra. W httpf.conf w DirectoryIndex mam dopisane
index.html a strona i tak automatycznie niestartuje.

Gdzie i co nalezy dopisac by index odpalal sie automatycznie???
Z gory dziekuje za pomoc

--
Pozdrawiam Robby