serwer i maly problem

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 22 Lip 2003, 14:32:41 CEST

jest sobie siec jak na rysunku ponizej

 | 81.xxx.xxx.10 - 81.xxx.xxx.30		INTERNET

 eth0 81.xxx.xxx.11

 SERWER

 eth1 192.168.1.1

 |--192.168.1.2

 |--192.168.1.3             		LAN

 |--192.168.1.4
 | 81.xxx.xxx.12

 ..... itd

Serwer jest na pld jajko 2.2. Maskarada zrobiona na ipchains. Wszystkie
komputery z sieci lan sa widoczne w necie pod numerem IP 81.xxx.xxx.11
Czy ktos mi moze powiedziec jak konkretnemu gosciowi w sieci LAN
przyporzadkowac rutowalny numer IP tak jak na rysunku. Gosciu
192.168.1.4 jest w lanie ale w necie jest widoczny pod numerem
81.xxx.xxx.12 a nie jak wszyscy pod .11. Niechodzi mi o jakies
przekazanie wszystkich portow w ipchains. Chce by gosciu mogl korzysac
ze wszystkich zalet zew IP tak jak by wogole nie byl w lanie :) ale przy
tym wszystkich widziqal :) ale zamotalem mam nadzieje ze ktos to
zroumie. Troszke sie juz mecze z tym tematem i dalej nic :( Moze ktos
poratuje?? :P

--
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_