serwer i maly problem

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 22 Lip 2003, 15:24:51 CEST

> tak, oczywiście o ile ta winda sobie z tym poradzi :)

Wlasnie obadalem kompa starego ktory jest na XP i da sie tam ustawic 2 i
wiecej IP dla jednej karty wiec jestem pelny optymizmu. Nie wiem jak
sie zachowuje z 2 IP heh to sprawdze pozniej. MAm nadzieje ze to co
podales bedzie dzialac. Jak trylko dobiore sie do serwa to dam znac na
grupie:)) THX

A moze ktos jeszcze sie wypowie. Moze ktos mial z takim problemem
stycznosc??
--
Pozdrawiam MrRobby